[linux] "prepinanie" medzi postfixom a sendmailom

Pondělí Únor 21 13:49:25 CET 2005

On 21.02 13:12, Peter HLOSKA wrote:
> da sa pri sucasnom behu oboch %Subject prepinat systemu, ze ktory
> ma pouzivat? pripadne ak jeden vypnem, tak aby pouzil ten druhy

velmi velmi tazko.

> akosi sa mi v tom nepodarilo zorientovat :-( a ani za svet mi
> nedoruci ziadny mail[ci uz local, alebo von], vsetko ostava
> "visiet" v queue postfixu bez ohladu na to ci je spusteny
>
> chcel som vyskusat postfix a mailovat medzi local users
> na obcasne dorucenie von som bol so sendmailom spokojny-len uz
> neslape ani ten :'-(

pouzi len jeden, pouzivat hociktory je lepsie ako pouzivat ich kombinaciu.
pokial nemas nervy na robenie s .m4 (sendmail - see cf.README), pouzi
postfix.
The 3 biggets disasters: Hiroshima 45, Tschernobyl 86, Windows 95