[linux] "prepinanie" medzi postfixom a sendmailom

Mike mike na spinet.sk
Pondělí Únor 21 14:29:43 CET 2005

> neviem, ale s postfixom sa este nepodarilo skamaratit...a ak sa smiem
> spytat[neviem ci si dobre pamatam], <noflamepls>ktory by si
> preferoval?-cisto subjektivny nazor</ noflamepls>
> vdaka

Ja by som odporucal postfix, ako spominal Matus UHLAR, dovod cislo jedna
  su jednoduche konfiguracene subory.

Nenapisal si dost o tom aky presne mas problem s postfixom, ale ja mam
skusenost ze ak prejdes defaultny konfiguracny subor (main.conf s
komentarmi) a pri jednotlivych polozkach si precitas ake su moznosti a
nastavis ich, tak dostanes celkom funkcny postfix.

Mike