[linux] mozilla firefox + anti-aliasing fontov

Jan 'JaSan' Sarenik jasan na x31.com
Středa Únor 23 17:06:57 CET 2005

Ahoj Froshi a ostatni obyvatelia konfery!

> bezim na XFCE4.2 a ako browser pouzivam firefox. ide o viac menej
> taky "esteticky" problem s fontami. XFCE4.2 mi umoznuje vypnut
> anti-aliasing na fonty, a na vsetkych aplikaciach okrem spominaneho
> firefox-u to funguje bez problemov. z tohto som "vydedukoval", ze
> firefox si tieto zalezitosti handluje zrejme sam, mozno sa mylim.
> na googli som velmi nepochodil :(

V houme mas taky subor ze
~/.mozilla/firefox/<haluz>.default/chrome/userChrome-example.css

Ten ked skopirujes do
~/.mozilla/firefox/<haluz>.default/chrome/userChrome.css

a editnes ten subor podla svojich poziadaviek, malo by Ti
to spravit co chces. Syntax je zjavne CSSkova, takze nemalo
by to byt tazke. Este musis (ale to uz asi mas) mat v /etc/fonts/
fonts.conf nastavene, aby fontconfig vedel aj o bitmapovych fontoch.

  Prajem vela uspechov!
   S pozdravom
    JaSan.