[linux] verejny relayhost

Pátek Únor 25 20:26:39 CET 2005

On 25.02 19:38, riki wrote:
> spamuje ma 195.168.6.66, whoisnem si, voila: nextra, parada abuse
> kontakt, poslem abusu a pre istotu na vsetky mailove adresy ktore v
                         ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> whoise najdem. Vyzera to byt na staticku adresu a dokonca z reverzom, no
  ^^^^^^^^^^^^^^
ludi, ktori robia toto by som strielal. pokial abuse funguje, zbytocne
otravujes vsetkych naokolo. Maximalne ich tak nastves a vykaslu sa na
teba.

> asi bude zakaznicka.

> Vlastnik Nextra. Len alokacia, ziadny zakaznicky assign. Provider asi na
> to kasle. Popridavam do blacklistov skriptom vsetko od 1 po 254 ak by si
> ten hajzel naaliasoval nejaku volnu ipcku.

a vacsina blacklistov ti na toto zablokuje pristup a zacnu si hladat zase
abuse contakt na tvoju IP adresu... Blacklisty zvyknu overovat spammerov z
viac zdrojov, a tym ze submitnes cely segment akuat znizujes svoju
doveryhodnost. Ako vies, ze 6.66 nie je jedina IP pridelena danemu
zakaznikovi aako vies ze si ju moze zmenit? Ako vies kolko IP adries ma
ten zakaznik naroutovanych?

> mozes prosim ta upresnit v akych listoch sa zvyknu uvadzat?

he? To bolo k tomu predtym ci potom?

The 3 biggets disasters: Hiroshima 45, Tschernobyl 86, Windows 95