[linux] Registracny system po druhe

Jan 'JaSan' Sarenik jasan na x31.com
Sobota Únor 26 12:27:50 CET 2005

  Mile deturence, hobiti, trpaslici, skratkovia, krasne elfky, ...!

Registrovat sa v (pripade zaujmu prist na LinuxVikend) nieje
povinne ale chcel by som, aby ste vedeli ako to potesi organi-
zatorov, ked vidia ze pride vela deti: Potesi ich to _VELMI_! :-)
Takze si sami uvazte ci chcete nejakych zbojinkov veelmi potesit.

Dalsia vec: Pokial niekto zabudol svoje heslo na pristup
do registracneho systemu, nieje ziaden problem a ked chce
to heslo zistit, prosim ho aby mi poslal mail s loginom,
pripadne s obcianskym menom. Ziadne adminske hesla davat
nebudem, takze paranoidni sa bat namusia.

Chcem Vam dat do pozornosti, ze na registracnom systeme
bolo pridanych par novych prednasok, tak ti co radi prejavujete
svoj nazor, nechsapaci, chodte si zahlasovat!

  Prajem Vam uctihodny den!
   S usklabkom
 dedo JaSan.