[linux] verejny relayhost

mior mior na psg.sk
Sobota Únor 26 15:11:44 CET 2005

Zdravim,

> sumar: ked mas blbeho providera ktory ma na haku co robia jeho zakaznici
>   tak by si ho mal zmenit

Moznoze vy zijete v mestach, kde je 100 providerov na 1 meter stvorcovy....
Ale ja som pripojeny mikrovlnou  k jedinemu providerovi za slusnu cenu.

No ano, je tu este moznost vratit sa k dialupu, alebo prejst na ADSL, ale aj
to su velke prachy.
A mikrovlnu tu ponuka (okrem toho mojho providera) jedine Slovanet za naozaj
nekrestanske peniaze..... (za 128 kbps chce niekolko tisic - co som blazon?)

ByTheWay:
Aby sme si urobili akysi obraz, mozeme tu pre informaciu (nas aj ostatnych)
napisat, ake su v sucasnosti cenove relacie za pripojenie?
Otvaram preto novy thread...

mior