[linux] Jabber filetransfer

sverre sverre.th na gmail.com
Sobota Únor 26 16:51:25 CET 2005

Plzik Milan wrote:

>Cauko:-)
>Neviete presne, ako funguje $subj? Niekolko raz som sa pokusal neuspesne
>rozchodit to s kamosmi cez roznych klientov, no zakazdym som skoncil pri
>cakani na pripojenie. A nic.
>Co sa tyka pripojenia, som nefirewallovany - ADSL od Slovanetu cez cez
>router a maskaradu (ale aj ked som na routeri nastavil, aby vsetky
>spojenia daval na moj stroj, robilo to to iste.

neviem ako pri jabberi, ale pri filetransfere cez ICQ alebo MSN musi mat
prijemca suboru bud priame pripojenie na net, alebo na routeri nastavene
forwardovanie portu (ktory ma nastaveny vo svojom IM klientovi pre
prijimanie) na svoju masinu. ...podobne ako ked chces byt na DCcku v
active mode - musis mat otvoreny (ne-firewallovany) a z internetu
pristupny nejaky port.
Nejaka "nekompatibilita" by nemala byt problemom kedze jabber je pokial
viem otvoreny, a teda uplne dokumentovany.