[linux] verejny relayhost

riki phobie na axfr.org
Sobota Únor 26 19:25:31 CET 2005

ked dostanem spam strielal by som ja

> ludi, ktori robia toto by som strielal. pokial abuse funguje, zbytocne
> otravujes vsetkych naokolo. Maximalne ich tak nastves a vykaslu sa na
> teba.

neviem nic, pretoze na cele Bcko je len alokacia a ziadny zakaznicky
assign, kedze na zaklade toho predpokladam ze je to spammer o ktorom
provider nevie robim vsetko co som popisal aby som takemu dalsiemu
konaniu zabranil.

adresy  naroutovane zakaznikovi maju byt v databaze pridelene a nie
sucastou alokacie

> Ako vies, ze 6.66 nie je jedina IP pridelena danemu
> zakaznikovi aako vies ze si ju moze zmenit? Ako vies kolko IP adries ma
> ten zakaznik naroutovanych?

to bolo k tomu potom