[linux] verejny relayhost

riki phobie na axfr.org
Neděle Únor 27 23:02:21 CET 2005

som nestastnik vychovany microsoftom ktoreho mailove klienty top-postuju
   a urobili z toho standard.

kedze sa na prvej linke sa nic nepise o realnych dovodoch pouzivania
bottom postingu, snazim sa stale browsit Meta FAQ, ale je to
redirektnute na nejaky nenakonfigurovany htdig (Powered by ht://Dig
$(VERSION)), ak pises k teme sam porusujes bonton pretoze si sem postol
zbytocnu informaciu.

prosim vsetkych samozvanych panov konferencie aby dalsie OT posty do
tohto threadu smerujuce k mojej prevychove posielali mne sukromne a nie
na adresu konferencie.