[linux] Fedora core 3 DVD

Pogac Daniel dano na tatrasoft.sk
Pondělí Únor 28 11:24:19 CET 2005

Zdravím konferenciu.
Chcem sa opýtať či niekto nenarazil na problém ktorý sa mi vyskytol.
Stiahol som si DVD iso file fedory core 3 a napálil. Keď som dal z neho
bootnuť
tak mi to zostalo stáť s ponukou odkial chcem inštalovať.
DVD tam nebolo, tak som dal CD a vypísalo mi medium not found.
Okrem toho mi na druhú konzolu nenabehol shell ako to bolo u
predchádzajúcich
verzií.

Hladal som čo to cez google a našiel som len, že tento problém malo viac
ľudí, ale
nikde žiadne riešenie. Ak niekto viete poraďte.

Dik

Dano