[linux] nahravanie z TV

Filipp Dominik filipp na atlantel.sk
Pondělí Únor 28 14:57:24 CET 2005

ahoj vsetci

snazim sa pouzivat Linux ako desktop a v pripade neuspechu sa prepinam
do Win
kedze to prepinanie do Win ma nebavi prosim o pomoc

chcem nahtavat z TV karty ako hovori $SUBJ
ide o Leadtek 2000 alebo 2000XP alebo XP2000 nemam to pred ocami
cipset bt878 alebo bt787
aplikacie na sledovanie TV ako xawtv alebo tvtime mi funguju bez problemov

snazim sa nahravat pomocou ffmpeg a aj to mi ide ale vystup (teda
konkretne video(audio je OK)) je akosi trhany akoby to nestihalo kodovat
uz som menil asi vsetky parametre ktore mi nieco hovoria (size, bitrate
aud/video, kodeky,) a nic, stale je to viac alebo menej trhane
ffmpeg pouzivam takto:
ffmpeg -vd /dev/video0 -r 23 -s 320x240 -b 2000 -f avi -vcodec mpeg4 \
 -me zero -y -ad /dev/dsp -acodec mp2 -ab 16 -ar 22050 -ac 1
/tmp/tmp/tmp.avi

vo Win mi funguje WinDVR a video je plynule
preto predpokladam ze v HW problem nieje ( Athlon2000+, 512MB RAM, disk
7200rpm)

predpokladam, ze problem je v pouziti prikazoveho riadku ffmpeg

pripadne mi odporucte iny nastroj na nahravanie videa

Dakujem aj keby som sa odpovede nedockal