[linux] vytazena RAM

Michal Balaz michal na gsm.eurotel.sk
Pondělí Únor 28 16:00:00 CET 2005

ked to je v pohode tak potom ok:) som myslel ze by to mohlo klesnut top mam
pustene skoro stale

Mem:    256064k total,   254188k used,     1876k free,    50504k buffers
Swap:   321260k total,     5092k used,   316168k free,   106748k cached

dik m.

--
 ---Tento mail neobsahuje virus lebo nepouzivam Windoze.---