[linux] vytazena RAM

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Pondělí Únor 28 16:50:34 CET 2005

No, takto sa v reali sprava linuxovy diskovy buffer. Aplikacie v pamati
bez problemov su a miesto, ktore by inac vyuzite nebolo, sa pouziva ako
buffer pre diskove operacie. Pokial by bolo treba viac pamate pre
aplikacie, linuxove jadro samozrejme pamat uvolni, takze sa niet coho
bat:-). Tak sa mi zda, ze tato tema uz davnejsie v mailing-liste
rozoberana bola, hadam by sa dalo nieco najst v archivoch.

	Milan Plzik