[linux] Problem s postfixom

Sobota Leden 1 18:45:12 CET 2005

On 25.12 17:19, oravec wrote:
> Mam pevnu IP, ale privatnu, lebo verejnu ma poskytovatel, ktoru istotne
> NATuje.  Ako mam pouzivat relayhost poskytovatela? Prosim o blizsie info.

a ta verejna je v blackliste. Takze s velkou pravdepodobnostou ti postu
odmietne aj vas smarthost/relayhost. Treba zistit preco je vasa IP adresa
v blackliste a dovod odstranit. Zrejme to bude uloha majitela dotycnej
adresy.

V kazdom pripade, pokial si na sieti s privatnymi IP adresami, tvoj
provider by ti mal poskytnut SMTP server.

> chi-chi-chi

obavam sa ze nic ine ti neostane. inac ti posta skratka nepojde.

> Ospravedlnujem sa za ten smiech, ale obidve moznostosti sa mi zdaju ako
> nepriechodne....

tak potom zmen providera...
Nothing is fool-proof to a talented fool.