[linux] Postfix a fetchmail - nedorucuje maily

martin hudec corwin na aeternal.net
Neděle Leden 2 21:21:30 CET 2005

Ahoj,

On Mon, Dec 27, 2004 at 05:00:26PM +0100 or thereabouts, oravec wrote:
> Ahoj,
>
> nemozes mi poslat konfigurak Tvojho procmailu?
> Skusim, co radis, lebo s tym postfixom sa vybijam uz hodiny a nic.
> Aha, a este mi povedz, kde ma tek procmailrc lezat.

   ospravedlnujem sa, ze az takto neskoro odpisujem, ale silvester a
   veci s nim spojene :P.. Takze konfigurak fetchmailu si videl vyssie,
   ako tu uz niekto podotkol (co som letom svetom prezrel tento thread),
   treba niekedy fetchmailu zadefinovat, ze aky uzivatel lokalny je
   urceny pre postu remote uzivatela, nieco na sposob:

   poll mail.server.sk with proto pop3:
   user "remoteuserko" there has password "heflo"
   is localuserko here and wants mda "/cesta/k/procmail/skriptu"

   Moj procmail ma miesto bydliska v /usr/local/bin/procmail.

   Moj konfigurak procmailu:

   ## SHELL=/bin/sh
   # sem si naklohnime jednotlive pravidla podla mailboxov
   PMDIR=$HOME/Procmail

   # preistotka logujeme
   LOGFILE=$PMDIR/pmlog

   # tu ziju maile
   MAILDIR=$HOME/Mail

   # srotujeme gpg spravy
   # asi nie je dobre, od deboota z thunderbirdu a windows gpg mi to
   # robi psie kusy obcas :( niekedy sa na to musim pozriet
   :0
   {
   	:0 fBw
	* ^-----BEGIN PGP MESSAGE-----
	* ^-----END PGP MESSAGE-----
	| formail -i "Content-Type: application/pgp; format=text;
	x-action=encrypt"

	:0 fBw
	| formail -i "Content-Type: application/pgp; format=text;
	x-action=sign"
    }

    # jednotlive pravidla podla mailboxov
    INCLUDERC=$PMDIR/rc.admin
    INCLUDERC=$PMDIR/rc.mailinglisty
    INCLUDERC=$PMDIR/rc.corwin

    Moj rc.mailinglisty konfig:
    # linux-sk
    :0:
    * ^Reply-To.*linux na lists.linux.sk
    IN-corwin-linux-sk

    # freebsd-cz
    :0:
    * ^List-ID.*<users-l.freebsd.cz>
    IN-corwin-freebsd-cz

    # freebsd-hackers
    :0:
    * ^List-ID.*<freebsd-hackers.FreeBSD.org>
    IN-corwin-freebsd-hackers

    # freebsd-cvs
    :0:
    * ^List-ID.*<cvs-all.freebsd.org>
    IN-corwin-freebsd-cvs

    # freebsd-current
    :0:
    * ^List-ID.*<freebsd-current.FreeBSD.ORG>
    IN-corwin-freebsd-current

    # mysql-cluster
    :0:
    * ^List-ID.*<cluster.mysql.com>
    IN-corwin-mysql-cluster

martin hudec

   * 421 907 303 393
   * corwin na aeternal.net
   * http://www.aeternal.net

"Nothing travels faster than the speed of light with the possible
exception of bad news, which obeys its own special laws."

   Douglas Adams, "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"