[linux] 1.CD player 2. "protipiratske CD" MDK9.0

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pondělí Leden 3 17:02:16 CET 2005

Vazena konfrencia!

Prajem stastny novy rok a mam na vas otazkz

1.Mam zaujimavy problem s mojim MDK9.0, CD mechanika nie je cez CD kabel
spojena so zvukovkou, synteza zvuku programami aj TV karta PV951TF
beziaca  cez line in idu bez problemov. Grip dokaze nagrabovat vsteko
dokonca aj udajne nekopirovatelne CD a potom ogg z track-u ide prehrat,
s priamym  prehravanim CD su vsak problemy Xine zisti track-y len cez
VCD, cdp/cdplayer "vysteka", ze CD je mimo, pritom ma platny zoznam
track-ov, kscd aj Grip zistia stopy prehravaju normalne len na vystupe
zvukovej karty nie je nic, pricom Kmix ma vsteko na maxime. Problem teda
bude v tom, ze ziadny z mne znamych prehravacov nevie prehravat  bez  CD
kabla, teda cez CPU. Nevie niekto poardit, ci nieco co by to zvladalo
neexistuje, ja som hladal marne

2. A s tou protikopirovacou ochranou-Monitor EMI- je to asi tak CD ma aj
zvukove aj datovu stopu (tusim CD-XA) a na poslednu datovy stopu  nie su
predana metadata  predchadzajucich  sessions. na datovej session je
autorun a prehravac pre MS Win a Mac OS, nechapenm , ked tam je Mac OS
preco tam nie je nic pre opensource, ktory prehra zvukove stopy.
Pravdepodobne teda vyuziva nejaku chybnu implementaciu prislusnej knihy
vo Windows. Pritom na CD bol napis, ze ide len v CD player-och a vo Win.
Je to vsak skor hanba ako ochrana.

S vdakou za rady k 1. a komentare k 2.

Peto