[linux] Chello easy + forcedeth + dhclient + mandrake 10.1

Marian Andre Marian.Andre na cnl.tuke.sk
Sobota Leden 1 20:44:24 CET 2005

On Fri, Dec 31, 2004 at 05:19:28PM +0100, Lubomir Host wrote:

> Ja pouzivam tiez chello pod linuxom a funguje mi to takmer bez
> problemov. Neviem, cim je problem sposobeny, ale obcas sa stane, ze mi
> po zapnuti pocitaca sice router prideli dynamicku IP, ale nikam
> sa nemozem dopingovat. Vtedy treba vypnut router (ja ho mam podla
> moznosti stale zapnuty), pockat par sekund, vypnut interface eth0
> ('ifconfig eth0 down'), zapnut modem a ked sa nastartuje (cca 20
> sekund), opat zapnut eth0. Po prideleni inej IP uz to funguje bez
> problemov.

Je to sice mierne OT a neriesi to povodny problem, len chcem dat najavo,
ze oba vyssie popisane problemy (aj s navodmi na riesenie) sa vyskytuju
(funguju) aj u mna. Pripada mi to ako dost nelogicke spravanie...

Mozno sa najde niekto, kto pozna odpoved aj riesenie danych problemov
(restartovanie modemu nie je to prave orechove...)

--
Marian Andre
http://www.cnl.tuke.sk/~damien/pgp/