[linux] Chello easy + forcedeth + dhclient + mandrake 10.1

Marek Podmaka marki na onee.sk
Pondělí Leden 3 22:41:32 CET 2005

Hi!

  este k povodnemu problemu... u mna je "firewall" benq router s
  NATom, takze v linuxe ani vo win uz firewall nemam. Problem s DHCP
  som nemal nikdy, router aj modem nechavam zapnuty stale. Obcas ked
  som restartoval modem tak sa stalo, ze pridelil routru neverejnu IP
  (192.168.nieco.x), takze treba pockat kym sa modem spoji s
  kablovkou. Lebo pokial nedostane od kablovky DHCP a ty si ho uz
  pytas, tak po nejakom timeoute ti sam modem nejaku IP posle. Ja mam
  modem Terayon.

--
 bYE, Marki
... Rayove pravidlo o presnosti: Meraj mikrometrom! Znac kriedou! Rez sekerou!