[linux] problem s Xorg pri instalacii mdk10.0 cez siet(ftp)

Tomas Tudja catcher na hysteria.sk
Úterý Leden 4 14:30:25 CET 2005

Zdravim konferu,

pri instalacii Mandrake 10.1 community cez siet (ftp) je uplne jedno, ktory
ftp mirror si zvolim, baliky Xorg (vsetky/akekolvek) sa odtial nedaju
nainstalovat. Chcel by som sa spytat, ci sa to nahodou niekomu z konfery tiez
nestalo a ci niekto nema informacie o tom, ze by Xorg bol kvoli niecomu takto
nasilne vyradeny z distribucie mandrake. Skusal som pouzit aj presne tie
mirrory, z ktorych som si stahoval images pre bootdisky, vysledok bol vzdy
rovnaky. Vopred dakujem.

Tomas Tudja