[linux] Re: poskodeny .tar.bz2

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Středa Leden 5 21:03:38 CET 2005

Ahoj

ja mam take skusenosti ze treba zabezpecit aby kazda hlavicka suboru v tar
archive zacinala na 1K (alebo 4K, uz si presne nepametam) hranici. Hlavicky
su bez problemov odlisitelne od suborov. Nejaku centralnu hlavicku tar
chvalabohu nema.

Postup je zhruba takyto:
- _suvislu_ postupnost bz2recover suborov rozbalis pomocou niecoho ako

find -name '*.bz2recover' | xargs bzcat {} >> subor.tar

- na konci a na zaciatku subor.tar odstranis nekompletne zvysky suborov
nejakym schopnym textovym editorom. Ja som bol nuteny pouzit edit.exe z
dosu95 lebo som nemal miesto na disku... uz sa mi to ani nechce verit :-)

- a to uz by mal tar prekusnut.

Juraj