[linux] Chello easy + forcedeth + dhclient + mandrake 10.1

Štefan Valašťan pista18 na zoznam.sk
Úterý Leden 4 12:57:10 CET 2005

Lubomir Host wrote:

>Ja pouzivam tiez chello pod linuxom a funguje mi to takmer bez
>problemov. Neviem, cim je problem sposobeny, ale obcas sa stane, ze mi
>po zapnuti pocitaca sice router prideli dynamicku IP, ale nikam
>sa nemozem dopingovat. Vtedy treba vypnut router (ja ho mam podla
>moznosti stale zapnuty), pockat par sekund, vypnut interface eth0
>('ifconfig eth0 down'), zapnut modem a ked sa nastartuje (cca 20
>sekund), opat zapnut eth0. Po prideleni inej IP uz to funguje bez
>problemov.

Inac mozno trochu OFF TOPIC ale rovnaky sposob funguje aj vo WIN XP tiez
treba vypnut modem, potom disablovat sietovku, zapnut modem pockat az
nabehne a enablovat sietovku. Inac toto je oficialny navod z hotline
UPC, ale ked som sa ich pytal ze co to sposobuje tak mi neboli schopny
odpovedat.

Steve