[linux] Chello easy + forcedeth + dhclient + mandrake 10.1

Marek Podmaka marki na onee.sk
Čtvrtek Leden 6 13:48:10 CET 2005

Hi!

Thursday, January 6, 2005, 12:50:13, rajo na platon.sk wrote:

LH> Myslite, ze by sa dal ten modem nejako administrovat cez nejaky telnet?
LH> Aby sa dala ta chyba obist softverovo a nebolo potrebne robit vyjazdy
LH> k zastrcke s modemom. ;-)

  Neviem... teoreticky mozno hej. Ten moj Terayon ma web server s IP
  192.168.100.1, ale aby to islo treba nastavit na PC routovanie pre
  tu IP. Taktiez podporuje SNMP, da sa z toho dozvediet skoro vsetko,
  ale ci sa da aj nieco nastavit, to neviem. SNMP je automaticky
  disablovane UPC - teda kym sa modem nepripoji na kabel (napr.
  pretoze je vytiahnuty), tak SNMP krasne funguje a akonahle zacne
  svietit LED Cable, tak uz na ziadne SNMP requesty neodpoveda.
  Taktiez na webe poskytuje ovela menej info ked je pripojeny.

--
 bYE, Marki
... "Knowledge speaks, but wisdom listens." -- Jimi Hendrix