[linux] FC3: problem s firstboot

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pátek Leden 7 10:42:29 CET 2005

> po nainstalovani FC3 a po prvomrestarte sa mi bootovanie zaseklo po
> spusteni daemona firstboot. Mohol som sa pripnat medzi oknami,
> ale v grafickej konzole som mal len ciernu obrazovku a kurzor mysi s
> ktorym som mohol hybat ale to bolo vsetko.
>
> Ked som si dal interaktivny startup a preskocil firstboot, nabehlo to v
> pohode.
>
> Mam 128MB RAM ktoru som testotval s memtestom86 a je OK.
>
> Nemali ste podobny problem?

Mne sa tusim raz zabudol spustit firstboot, ale inak som podobny
problem nemal.

Problem moze byt, ze nejak inak inicializuje graficky rezim.
X-ka ti bezia vpohode?

Firstboot ale sluzi len na zakladne nastavenie systemu (pridanie
pouzivatelov, ...). Ak si toto vies nastavit rucne, tak firstboot
nepotrebujes a doporucujem cely takyto balicek odinstalovat.

		SAL