[linux] Supermount a patchnute jadro

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pátek Leden 7 15:27:22 CET 2005

Vazena konferencia!

Mam otazku ci to vobec ide. Mam totiz RT Linux jadro -patchnuite jadro k
kernel.org  a potreboval by som koli uzivatelovi aj supermount, ale
vsteko to bezi ako kernel patch. podla prace Patch-u, RT Linux patch
vyzaduje ciste jadro a myslim, ze to ise vyzaduje aj supermount. Da sa
to nejak rozumne riesit, kedze supermount nie je k dispoziii inak ako patch?

Za nerozumne povazujem svoje starsie riesenie z C kodu vytvorit
adresara  mountnut disk ak je toto neuspesne vymazat adresar a po
ukonceni dialogu opat odmountovat a vymazat adresar, ale ak mi neostane
nic ine skusim toto, no efektivnejsie by to bolo so supermount-om

Vdaka za kazdu radu.

Peto