[linux] Re: Linux ako bridge

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Pátek Leden 7 20:17:48 CET 2005

Mne to skor napada urobit tak, ze samotne wifi spojenie riesit routovanim a
nad tym postavit openvpn. Tym sa aj zvysi bezpecnost, aj sa umozni ethernet
bridge.

Kludne to skritizujte, mam na seba podozrenie ze preferujem bezdovodne
komplikovane riesenia :o)

Juraj