[linux] ako zmenit konfiguraciu rpm balika

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Pondělí Leden 10 13:03:22 CET 2005

To je IMHO najlepsia volba pokial k danemu baliku neexistuje rpm balik a
nie su na neho naviazane dalsie zavislosti rpm balikov. Pokial vsak
pouzivas distribuciu zalozenu na rpm a ak takto urobis rpm standardneho
sw, tak si mozes dobre skomplikovat zivot - lebo checkinstall z mojej
skusenosti ti urobi len jeden balik pre programy, pre ktore ma napr. mdk
aj 3 rpm balicky. Navyse pri checkinstalle by si sa este musel pohrat so
zavislostami - ci uz vyzadovanymi alebo poskytovanymi.

Preto som radsej odporucal upravit existujuci balik cez src.rpm,
pretoze ten je podla mna prave na taketo veci urceny...

Zd.