[linux] Upgrade stareho RedHat 7.2

Lubomir Host rajo na platon.sk
Pondělí Leden 10 21:29:16 CET 2005

On Mon, Jan 10, 2005 at 09:16:50PM +0100, Peter Surda wrote:

> Az na Red Hat 7.2, ktory bol suspendnuty, lebo "nejsou lidi". Odporucam
> upgrade na RH7.3. Robi sa to zhruba takto:
> rpm -Uvh
> http://download.fedoralegacy.org/redhat/7.2/legacy-utils/i386/yum-1.0.3-6.0.7.x.legacy.noarch.rpm
> rpm -Uvh
> http://download.fedoralegacy.org/redhat/7.3/os/i386/redhat-release-7.3-1.noarch.rpm
> yum -y upgrade
>
> 7.2 -> 7.3 som niekolkokrat robil, naposledy pred 2mi tyzdnami na dost
> pouzivanom servri. Potom treba este rebootnut system a checknut ci
> [...]

Vdaka za rady. Chcem sa este spytat, ze ci mam ocakavat nejake problemy
pri upgrade 7.2 -> 7.3 (apache, mysql a to je asi tak vsetko co tam
bezi), alebo je to v pohode.

Diik, rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/