[linux] Fedora Core2 SWAP

Marek Soha konfery na snet.sk
Úterý Leden 11 15:25:29 CET 2005

Ahojte.
Robi mi preblem jedna (nepodstatna vec).
Mam stroj s Fedora Core2, vsetko chodi atd. ale swap jednoducho nie...
Ma vlastnu particiu, naformatovanu:
-------code
file -s /dev/hda3
/dev/hda3: Linux/i386 swap file (new style) 1 (4K pages) size 65519 pages
-------code end
Spravim mkswap -f /dev/hda3, vsetko prebehne, ziadne chyby, ked dam
swapon -p 0 /dev/hda3 tak sa to pekne ukaze v logoch...ale jednoducho
ju nepouziva...RAM sa zaplni na povedzme 96% a swap nic...
free ukaze ze tam je, a ze ma 0 obsadenych.
Prioritu mozem lubovolne menit,aj tak to nepomoze....

Vopred dakujem za vsetky rady a odporucania.

---------------=[**]=-----------------
             \\\\|////
             \\ _ _ //
              ( o o )