[linux] Fedora Core2 SWAP

Marek Soha konfery na snet.sk
Úterý Leden 11 15:38:31 CET 2005

Tam ide o to,ze SWAP sa vobec nikdy nepouzije (doteraz) a tento server
odpredvcera sluzi ako fileserver, a zacali sa prejavovat symptomy,ked
pri kopirovani vacsieho objemu dat komp zmrzne...No a vsimol som si
toto tak to riesim ;)

Tibor, napísali ste:

---------------=[**]=-----------------
             \\\\|////