[linux] Re: Pouzitie LABEL v grub-e

Sona Novosadova sona_novosadova na ses.sk
Středa Leden 12 14:37:53 CET 2005

Vysvetlim:
Mam stroj, na ktorom su pouzite disky SCSI aj SATA. Urobila som
si jadro, v ktorom som sd_mod, scsi_mod a aic79xx
dala priamo do jadra - vysledok bol, ze poradie hladania diskov
po starte bolo najprv SCSI potom SATA.
Ked nastarujem s defaultnym jadrom, sd_mod, scsi_mod a aic79xx
su ako moduly a poradie hladania diskov je naprv SATA potom SCSI.

Bootovaci disk som chcela mat SATA. Ale ak chcem obcas nastarovat
s inym jadrom, musela som prepisovat parametre grubu /dev/sda1 -> /dev/sdc1
a naopak. Takisto som musela prepisovat /etc/fstab.
Preto som na vsetky particie data menovky - /etc/fstab namontuje adresare
tak ako ma, bez ohladu na poradie diskov. Len s grubom je problem.

> Ano, nepotrebujes editovat fstab podla mna. Ale ako sa to sprava, ak sa
> pri prehadzovani diskov v jednom stroji ocitnu 2 disky s rovnakym label?
> Ma to niekto odskusane?
>
> rajo

menovky na diskoch su typu nazov_stroja-ucel (napr.natasha-data1),
ked tie disky pripojim k inemu stroju, stale sa namontuju spravne.

Dakujem za odpovede.

Sona