[linux] notifikacia od st-online servera

Matus UHLAR - fantomas uhlar na fantomas.sk
Středa Leden 12 15:40:57 CET 2005

On 12.01 15:31, Peter HLOSKA wrote:

> ---------------8><preformat8><-----------------
> Your message cannot be delivered to the following recipients:
>
>   Recipient address: @ims-1.stonline.sk:kiska na at-e.sk
>   Original address: kiska na at-e.sk
>   Reason: Remote SMTP server has rejected address
>   Diagnostic code: smtp;550 5.2.3 list size limit exceeded: @ims-1.stonline.sk:kiska na at-e.sk
>   Remote system: dns;ims-1.stonline.sk (TCP|192.168.3.23|61786|192.168.2.22|25) (ims-1.stonline.sk -- Server ESMTP [ST Online])
> ------------------8><preformat8><--------------------
>
> nenasiel som nic o 'Diagnostic code: smtp;550 5.2.3 list size limit
> exceeded'

rfc1893: Enhanced Mail System Status Codes

       X.2.3   Message length exceeds administrative limit

          A per-mailbox administrative message length limit has been
          exceeded.  This status code should be used when the
          per-mailbox message length limit is less than the general
          system limit.  This code should be used as a permanent
          failure.

zrejme posielas spravu privela ludom naraz. alebo je sprava prilis velka.

uhlar na fantomas% telnet mta-in.stonline.sk. smtp
Trying 213.81.152.19...
Connected to mta-in.stonline.sk.
Escape character is '^]'.
220 mta-in.stonline.sk -- Server ESMTP (ST Online)
ehlo fantomas.fantomas.sk
250-mta-in.stonline.sk
250 SIZE 10485760

max velkost mailu 10MB. To znamena attachment maximalne 6.6MB

> [este doplnim ze z dovodu ze tam nic neprejde sa mi neda ani kontaktovat
> postmaster na mta-in1.stonline.sk]

ked si mailoval na tuto adresu, hodilo ti tu istu spravu?
co si tam mailoval?

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
The only substitute for good manners is fast reflexes.