[linux] Re: Fedora Core2 SWAP

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Leden 13 05:49:59 CET 2005

On Thu, Jan 13, 2005 at 01:13:48AM +0100, Lubomir Host wrote:

> Nove jadro ma urcite aj nove chyby. ;-)

Nepopieram, ale lepsie je mat v systeme len nove chyby o ktorych nikto nevie,
ako stare, ktore su vseobecne zname + chyby, ktore zatial neboli objavene.

> A ja mam zopar debianov, kde je distribucne jadro (ktore bude treba asi
> upgradnut ;-), ale aplikacie su aktualizovane. Hmmm ... ? Vo FC sa neda
> oddelit upgrade jadra od upgradu aplikacii?

Samozrejme, ze sa da. Problem je v tom, ze upgrade jadra vo Fedore je
jednoducha zalezitost (podobne jednoducha ako upgrade aplikacii), takze dovod
na neupgradovanie jadra vacsinou nie je.

> Ale mas pravdu. Ak nie je nic upgradnute, je to problem.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |