[linux] web hosting control panel

Martin Simovic macomaciak na yahoo.com
Čtvrtek Leden 13 11:21:46 CET 2005

ahoj,

mame vo firme taky maly server, na ktorom bezi asi 200
mailovych kont nasej domeny + 7 inych domen+ich
weby+ich mailboxy.

zo strany nasich klientov je poziadavka na nejaky
management tool, control panel : managemen mailovych
kont, ftp kont, databazy atd.chceli by sme nejake
komlexne rieseni, moze byt aj komercne, aj ked
preferujem  open source.

z toho co som vygooglil najviac sa mi pozdava PLESK,
(komercny produkt), ostatne nic ine ako komercne prod.
nenasiel.

ma niekto skusenost, prip moze mi nieco konkretne
odporucit.

dik
martin