[linux] web hosting control panel

Marek Podmaka marki na onee.sk
Čtvrtek Leden 13 13:25:30 CET 2005

Hi!

No my to mame urobene podobne... maily a ftp su na databaze, dns je robene cez *
(cize hocico.domena.sk sa resolvne) a virtualhosty (nieco.domena.sk) si useri
nastavuju priamo, zapise sa to do db a napr. raz za hodinu sa z cronu pusti pod
rootom skript, ktory zmodifikuje includy apache a spravi reload...

Jedine co este nemam vymyslene je ze ako spravit jednoducho .htaccess, lebo
mozem sice vytvorit ten subor podla toho co si user naklika (404 errordocument,
zaheslovane adresare), ale z php mu to neviem nahrat do adresara... Takze asi
len instrukcie ako ma spravit copy&paste a skopirovat si to cez FTP...

--
  bYE, Marki