[linux] Ako zabranit zahlteniu DSL routra

Marek Soha konfery na snet.sk
Čtvrtek Leden 13 15:26:40 CET 2005

Tak v prvom rade pouzit iptables.
Ratat pocet odoslanych paketov a v nejakom casovom intervale pomocou
cron-u vyhodnocovat ich rychlost narastu...Po prekroceni istej hodnoty
jednoducho ipcku zase iptablesmi vyhodit...
Skus pouvazovat nad niecim v takychto instanciach...

Marek, napísali ste:

---------------=[**]=-----------------
             \\\\|////
             \\ _ _ //