[linux] kernel 2.6 + RAID1 + zurnal + velky load

Pátek Leden 14 08:40:49 CET 2005

On 13.01 23:41, Malosek Pavol, Ing. wrote:
> potreboval by som "zarucenu" informaciu ci je prakticky/teoreticky spravne
> davat zunal /reiser, ext3/ na sw raid1 pre SMP masiny.

teoreticky ano, prakticky ma opodstatnenie sa mu vyvarovat jedine v pripadoch
hlasenych nestabilit zurnalovacich FS v popisanom prostredi.

O ziadnych nestabilitach tohoto typu neviem.

Ani RAID1 ani SMP v principe neznamenaju problem pre princip zurnalovania
a nie su s nim v konflikte.
Takze jedine nedokonalost implementacia toho-ktoreho FS by mohla znamenat
ze vypnutie zurnalu (alebo zmena FS) ma zmysel.

Linux - It's now safe to turn on your computer.
Linux - Teraz mozete pocitac bez obav zapnut.