[linux] kernel 2.6 + RAID1 + zurnal + velky load

Malosek Pavol, Ing. malo na palma.sk
Pátek Leden 14 13:19:08 CET 2005

zdar
to teraz nie je dolezite a hlavne som si neni teraz isty /nesedim pri tej
masine/ ci tam je serveraid alebo hostraid, kazdopadne som skusal oba a nic,
jedine co mi najde radic a disky je aic79xx , v tom prvom maily som sa
preklepol, na doske je cip aic7902.

skusal som to s 2.6.10 na jednom ide disku s ext2 a spadol znova, zacinam
upodozrievat HW. teda som dal prec druhy procesor a pol giga ramky a skusam
znova /to co bolo dokupovane zvlast/.

pozna niekto dobre tooly pre kontrolu HW pod linuxom?

malo

> snazim sa rozbehat debian 3.0 na orig. IBMku, 2*xeon 3.2G , SCSI aic9702,
1G
> RAM
> skusal som 2.6.4 a 2.6.10
> boot , root, swap vsetko na sw raide1 a reiserfs
> /sw raid preto lebo IBM nechce dat zdrojaky modulu od toho ich
serveraidu/

Co blbnes ! IBM ServeRAID je v 2.4. i v 2.6. jadrach - modul ips !!!
Mas HW radic a robis SW RAID ???!!!