[linux] kernel 2.6 + RAID1 + zurnal + velky load

Martin Simovic macomaciak na yahoo.com
Pátek Leden 14 14:42:48 CET 2005

urcite by si mal najprv zbehnut memtest (s obomi
pametovimi modulmi).

viac utilit najdes na http://www.ultimatebootcd.com/
su tam veci okrem ineho na test procesoru, pamete aj
disku.

stiahnes iso napalis a bootnes zneho.