[linux] Ako zabranit zahlteniu DSL routra

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Leden 14 15:02:21 CET 2005

On Fri, Jan 14, 2005 at 02:21:58PM +0100, Matus UHLAR - fantomas wrote:
> ale nic to nemeni na skutocnosti ze niekomu v podstate bezdovodne blokujes
> sluzbu ktoru moze pouzivat
V praxi som sa s tym este nestretol, ze to niekto chcel pouzivat.

> , a miesto toho,
Nie nevyhnutne miesto. Moze to byt aj dodatocne.

> aby si riesil problem zahltenia routera velkym mnozstvom paketov, pripadne
> problem s tym, ze sa nahle znacne zvysi pocet paketov z nejakeho stroja,
> riesis problem s pristupovanim na sluzby vyuzivane windowsami.
Ako som povedal, tento problem som v praxi este nevidel, takze ho riesit
nemusim. Konkretne ide o porty 135 a 445. U inych portov som si take masivne
floodovanie nevsimol, takze stacia monitorovat.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
  Hello, this is Bill Gates and I pronounce Monopoly, er, Windows as Windows.