[linux] Re: Ako zabranit zahlteniu DSL routra

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Pátek Leden 14 18:17:14 CET 2005

On Fri, Jan 14, 2005 at 06:07:25PM +0100, Juraj Variny wrote:
> Suhlasim a odporucam na SMTP a HTTP urobit transparentny proxy. SMTP mozes
> presmerovat na vas mail server kde (dufam) mate antivir ktory ti spravi
> alert. HTTP mozes presmerovat na Squid a obmedzit datovy tok tam. O antivire
> pre HTTP neviem, ale urcite by sa dalo co-to zistit analyzou logov squida.

Na scanovanie HTTP spojeni na virusy existuju rozne content filtre
do squida, bohuzial jeho interface je dost nestastne napisany a tak
budes dost obmedzeny (napr. nespravne funguje pre POST dostazy).

SAGATOR sa to v poslednych betach snazi riesit ako dalsi HTTP proxy
(ktory mozes predradit pred SQUID). Zatial je to v dost beta faze
a ak by to mal niekto chut testovat, tak by som bol rad.
Funguju spojenia GET,PPOST, ale je limitovany na velkost suborov
(pri velkych suboroch moze preplnit RAM aj swap).

	SAL