[linux] Re: Ako zabranit zahlteniu DSL routra

Pondělí Leden 17 10:42:45 CET 2005

On 17.01 09:56, Peter Surda wrote:
> Pokial mas http proxy na inom pocitaci ako router a na presmerovanie
> pouzivas routovanie (ip route), tak s dost velkou pravdepodobnostou
> viem, cim je to sposobene.

Problem ktory som spominal a zaroven dovod preco povazujem (nielen ja)
transparentny HTTP oroxying za zlu vec (bad thing) je ten, ze zatialco
browser si mysli ze komunikuje so serverom, v skutocnosti komunikuje s
proxy.

A browsery mozu HTTP proxy serverom posielat mierne ine requesty a cakat
od nich mierne ine odpovede ako pri komunikacii so servermi.

> Za istych podmienok totiz client (neskumal som blizsie, je mozne ze je
> to specificke pre MSIE) posle na proxy aj paket, ktory by inac poslal na
> gateway, napriklad ked webserver posle redirect na https adresu. Ked
> https nemas na proxy osetrene, paket dojde do /dev/null. Ja som to
> vyriesil tak, ze som tieto pakety presmeroval naspat na gateway a potom
> to uz slo.

tomuto nerozumiem, aky paket? mam pocit ze browser s paketmi a gatewayami
nema vela spolocne...

(R)etry, (A)bort, (C)ancer