[linux] Re: Uctovnictvo pod Linuxom

Michal Holes mholes na pcrevue.sk
Úterý Leden 18 22:10:46 CET 2005

juj no to je tazka uloha. v prvom leveli je to iba sprava nejakej databazy.
next level je ale strasidelne velka kopa roznych predpisov (ak je toto blocek
s nakupom sponiek, musi sa zauctovat do tejto tabulky, blok s benzinom inde
atd atd). Mozno sa ale nejaky ekonom chyti. Ja som sice ekonomiu studoval, po
piatich rokoch som z nej ale uplne out a ostali iba zakladne principy :(

Dňa Ut 18. Január 2005 19:01 Polák Juraj napísal: