[linux] Re: Uctovnictvo pod Linuxom

M. F. PSIkappa psi na psisko.sk
Úterý Leden 18 11:19:08 CET 2005

Zdravim,
tej diskusie som sa zucastnil aj ja a dovolim si trosku poupravit tieto
tu prezentovane zavery.
1. Existuje uctovnictvo pod linux pre velke firmy (napr. SAP: server -
linux, klient v jave)
2. Existuje uctovnictvo pod linux pre stredne firmy (napr. ABRA G3:
server - linux, klient sa da rozchodit vo wine)
3. Existuje nativne linux uctovnictvo pre male firmy, len si teraz
nespomeniem ako sa vola, malo by sa to dat najst v archive tejto
konfery. Pamatam si o tom, ze to bezi pod Xwin a firma co to
vyvija/predava je v .com domene.

Rozchodit cisto win ucto pod linuxom vo wine je dost velky problem,
zatial nemam ziadne info o tom, zeby to niekomu fungovalo bez problemov.

Dobry prehlad ekonomickych informacnych systemov i ked ceskych je na:
http://www.sagit.cz/eksys/

Pod dosemu je rozchodenych vela uctovnictiev a funguje to celkom dobre (
napr. PROLUC)

Vsetko tu spominane veci su komercne, ak chces nieco free, tak skus sa
pozriet po GNUCash, i ked pre firmu to asi nieje to prave orechove...

Inak za poslednych par rokov bolo zacatych vela uctovnictiev pre linux
ale vacsina projektov je v nejakom polcase rozpadu skor ako v
dokoncovacej faze...

--
`)_|_('       PSIkappa
    I k        psi _at_ psisko.sk