[linux] Re: Uctovnictvo pod Linuxom

Lubos Vitek mailings na fan-space.de
Středa Leden 19 11:49:35 CET 2005

samotne naprogramovanie uctovnictva a modulov nevidim ako problem. keby
sa do toho dali viaceri ludia a bolo to dobre koordinovane, nemalo by to
byt narocne.

vacsi problem vidim v tom, ze kazde uctovnictvo musi byt pravidelne
updatovane. a to uz je dost neprijemna robota. sledovat neustale zakony
a ich zmeny a implementovat ich do existujucich modulov si vyzaduje
kopec casu. problem je navyse ten, ze casto su zakony nejednoznacne (aj
keby by mali byt, IMHO). vela skusenych ekonomiek naraza pravidelne na
problemy pri vyklade zakonov a ani na danovom urade v tom casto nemaju
jasno. a toto sa mi zda dost tvrdy oriesok stavat program na niecom
takto "nestabilnom". nuz ale ked niekto ma chut a cas, drzim palce a
zelam kopec trpezlivosti ...

Lubos