[linux] Re: Uctovnictvo pod Linuxom

Michal Rybárik michal na rybarik.sk
Středa Leden 19 16:55:18 CET 2005

hello,

MS> Som administratorom v jednej firme a tam momentalne mam suborovy
MS> server linux+samba, uctovnictvo (DOS/Windows) bezi na klientoch
MS> Windows. V buducnosti planujem prejst na klientov linux a asi budem
MS> musiet pouzit desemu/wine.

my sme to vyriesili windows terminal serverom a rdesktop pristupom. je
to celkom dobre riesenie (odhliadnuc od nekonciacich problemov s
naladami okienkoveho systemu). a mozem sa takto dostat do firemnej
agendy i z domu. sikovne.

neskutocna pakaren bola rozchodit krizom cez linux a windows
tlaciarne, kedy-tedy sa stalo ze jednostranovy dokument liezol po
sieti do tlaciarne aj 5 minut, niekedy to prestalo tlacit uplne...
velmi prakticke ked v predajni cakaju ludia. samba, cups, ipp - no,
ziadna slava to nebola. nakoniec sme poridili tlaciaren so sietovym
modulom, pripojili priamo na ethernet, a kazdy system si na nu tlaci
priamo.. konecne je pokoj.

--
s pozdravom
michal na rybarik.sk