[linux] problem s Debianom

Martin!!!! nake426 na yahoo.com
Pondělí Leden 24 22:26:11 CET 2005

Zdravim
Pri instalacii OS Debian (Woody 3.0r1) som narazil na
problem s klavesnicou. Po prvom nabootovani z CD bolo
vsetko OK,rozdelil som disk,nainstaloval sa zakladny
system atd.
Po restarte a naslednom bootovani uz z HDD(kedy mate
nastavit casovu zonu a ine veci)sa mi vsak po stlaceni
hociakej klavesy zobrazila nasledovna hlaska KEYBORD:
UNKNOWN SCANCODE e0 64.
Pri vyberani z nejakej ponuky(napr.vyber casovej zony)
sa
tato hlaska zobrazila na kazdom riadku uvedena hlaska.
Mam bezdrotovu klavesnicu v PS/2 porte.
Neviete mi poradit, co by som mal s tym robit?
vopred dakujem.