[linux] Nokia 6230 a stahovanie obrazkov

michal.lackovic na sk.schneider-electric.com michal.lackovic na sk.schneider-electric.com
Středa Leden 26 11:49:20 CET 2005

pripajas sa kablom alebo irda,bluetooth?

Ja pouzivam bluetooth pod kde a je to velmi pohodlne,kopirujem cez
obex...no parada
miso

Ondrej Jombik <nepto na pobox.sk>
Sent by: linux-bounces na lists.linux.sk
26.01.2005 11:34
Please respond to Ondrej Jombik; Please respond to Vseobecna diskusia o
Linuxe