[linux] Nokia 6230 a stahovanie obrazkov

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Středa Leden 26 20:15:11 CET 2005

On Wed, 26 Jan 2005 19:10:13 +0100 (CET)
Ondrej Jombik <nepto na platon.sk> wrote:

> Problem vyrieseny!
>
> Vo vsetkych tych strukturach obexftp a openobex je naozaj umenie sa
> vyznat. Su asi styri, do seba vnorene. Aby sa nepovedalo, kazda pouziva
> vlastny system indentifikacie pripojenia.

Uz 3 dni som majitelom tejto Nokie. Akonahle mi pride USB modry zub, tak to
vyskusam. Uz sa na to tesim. Andrej to vsak ma rozchodene so Siemensom,
takze mi dufam pomoze. Myslim, ze menej starosti bude s BT ako s IRDA.

--
Lubor Kacian
kacian(at)kacian(dot)sk