[linux] Nokia 6230 a stahovanie obrazkov

Lubomir Host rajo na platon.sk
Středa Leden 26 20:27:26 CET 2005

On Wed, Jan 26, 2005 at 08:15:11PM +0100, Lubor Kacian wrote:

> Uz 3 dni som majitelom tejto Nokie. Akonahle mi pride USB modry zub, tak to
> vyskusam. Uz sa na to tesim. Andrej to vsak ma rozchodene so Siemensom,
> takze mi dufam pomoze. Myslim, ze menej starosti bude s BT ako s IRDA.

Prve kusy Nokie 6230 sa vyznacovali takou chybou, ze kombinacia
Bluettoth / GPRS (alebo jedno z nich) sa po chvilke spojenia seklo,
telefon iba blikol a vnutorne sa restartol. Ale pin kod si to pri
restarte nepytalo. Takze si to uzivatel castokrat ani nevsimol, iba ze
mu padlo spojenie.

Ale tie Nokie boli podla vyjadreni na revizii a aktualne serie uz tymto
neduhom netrpia. Poznam minimalne 3 kusy, na ktorych to funguje uz bez
problemov. Ale ak by si mal akekolvek podozrenie, kludne to reklamuj.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/