[linux] [OT] hladam free email account

PoBox blah na pobox.sk
Středa Leden 26 22:49:26 CET 2005

    Momentalne vyuzivam ucet na servery pobox.sk ale som zistil
ze mi vela listov z rozznih diskusnych skupin odmieta ako spam.
(V dosledku coho sa musim znovu zaclenit do dane skupine)
Preto by som rad nasiel iny podobny server. Aby to nebolo az take
jednoduche mam na tu sluzbu aj poziadavku aby sa dalo nastavit ze
mi prislu postu presmeruje na inu adresu (na ucet ktory mam otvoreny
u ISP) a/alebo aby mal pristup cez pop3 sluzbu.
	Asi tak pred rokom som kamaratovi otvoril ucet na
yahoo.com.au a tam sa dalo nastavit aby yahoo automaticky vyberal
postu z ineho (lubovolneho) pop3 uctu. Taktiez sa dalo nastavit
prsmerovanie na inu adresu (ktoru som musel zaregistrovat). To by
mi vyhovovalo ibaze medzicasom zmenili stranky (mozno iba vzhlad
a rozmiestnenie alebo aj poskytovane sluzby ??) a ked som si
teraz tam chcel otvori ucet tak som si nevedel nastavit to
presmerovanie ktore mi je nevyhnutne.

Rad privitam kazdu radu.
Dakujem